آ
-
آیندهپژوهی
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
-
آینده تلویزیون
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
ا
-
اثرات سازمانی و اجتماعی
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
-
ایران
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
-
ایرنا
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
ایسنا
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
ایلنا
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
اینترنت
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
ت
-
تلویزیون
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
خ
-
خبر
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
خبر رادیویی
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
-
خبر رادیویی
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
خبرگزاری
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
ر
-
رادیو
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
رسانه
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
رسانه
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
-
رسانههای اجتماعی
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
-
روایتگری خبر
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
س
-
سپهر رسانه ای
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
-
سرویس مبتنی بر تقاضا
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
-
سناریونویسی
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
-
سنجش کارآمدی
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
ع
-
عصر جدید رسانهای
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
ک
-
کرونا
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
م
-
مخاطب
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
-
مخاطبشناسی
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
-
مصرف رسانهای
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
-
مصرف رسانهای
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
ن
-
نسل z
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
-
نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
ه
-
هرم وارونه
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد